komplett.no Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Var også på ultralyd i dag, deilig å endelig få se at der var et lite nurk. Det var 22mm og hadde et lite hjerte som dunket. Fikk satt inn ett egg 28/3 så er vell ca. åtte uker på vei nå (bare fire uker igjen så er jeg utenfor den største faresonen). Hurra...............
Hebbe lille Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Gratulerer så mye!!! Du har det sikkert kos nå. Lykke til med svangerskapet!!
Paddelora Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Å, så koselig !!! Lykke til videre med nurket ditt c";) Klem fra
Smilet:) Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Gratulerer så mye!!! Kjekt med sånne glad-meldingar! Gir håp til oss andre som ruger for harde livet her inne:) Lykke til, og kos deg med den voksande magen:)
Ann-ch. Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Livet er hærlig! Lykke til videre i svangerskapet. Klem
Snooopi Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Så bra! Det må være fantastisk! Gleder meg til jeg og opplever dette! Lykke til videre! Klemmer fra
bbk og 3 håpefulle Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Fantastisk!!! Nyt dagene nå Godt å vite for oss at det er håp
Spira Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Å, så fantastisk! Gratulerer så mye med det lille nurket i magen! Kos deg med svangerskapet! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå