jons_gravid Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 Tenkte jeg skulle gå inn og se hvordan det gikk på ul for dere i dag. Er det ikke deilig å være vel overstått med dette? Og mannen din ble vel glad siden det var en og ikke to? Eller har dere vent dere til tanken på at det kunne være to? Det beste med at det er en er jo at faren for komplikasjoner er mye mindre enn ved flerlingsvangerskap. Vi var på ul forrige onsdag, og alt så vel ut, størrelsen var akkurat passe til 8+1, som også stemmer med termin 14.desember. Siden jeg har en hjertefeil skulle legen søke på plass på Riksen for oss, siden det er der ekspertisen er samlet. Ringte og fikk time hos fastlegen nå onsdag, men har ringt og utsatt timen til 24.mai. Vil jo gjerne ha svar fra Riksen på det med fødeplass og eventuell oppfølging der før jeg lar fastlegen min tafse på meg (er ikke spesielt begeistret for ham, men vet liksom ikke hvilken annen lege jeg skal bytte til...). Hvordan er formen om dagen? Selv har jeg fått en avslørende mage som har gjort at svigerforeldre og mamma har gjettet seg til det uten noen hint, og da har jo selvfølgelig søsken og nevøer/nieser fått vite det. Men på jobb og ellers tenkte vi å vente litt med å kringkaste nyheten (bortsett fra at jeg har sagt ifra til sjefen i forkant av forsøket, og at samboern bare måtte fortelle noen kompiser det )). Ellers har jeg veldig lite symptomer bortsett fra trettheten, er litt kvalm av og til utover dagen, spesielt etter lunsj. Men er egentlig glad til nå som vi har fått sett hjertet slå. Håper formen din er bra også, du har jo i alle fall hatt flere symptomer enn meg tidligere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4987074-anne-mor36/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann.... Ja gikk kjempe bra på ul i går... ) Godt å se det lille hjerte slå... ) Har masse symtomer om dagen ja... fortsatt ømme pupper og mye kvalm om dagen ja... håper kvalmen gir seg snart... Å at jeg ikke blir plaget med den hele svangerskapet slik som sist... Mannen ble litt mindre stresset siden det ble en ja... ) Men hadde mistanke om en hele tiden også da... ) Har fått en avslørende mage alt jeg også... Men er ikke ofte jeg ser svigers så¨vi må nok ringe å fortelle snart ja... ) Blir artig å følge hverandre hele veien spesielt siden alt vi har gjort har vi gjort på samme deg... ) Kansje h*n kommer på samme deg også... ) Hvis du har msn kan du legge meg på liste hvis du vil da... [email protected] Hadde vært artig å holde kontakten... ) Håper det går bra med deg og at du får føde plass på riksen... ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4987074-anne-mor36/#findComment-4992654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå