Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang denne slimproppen... har ikke vært borti dette med førstemann..

Anbefalte innlegg

Jeg er 1 dag på overtid i dag :( og slimproppen gikk for en ukes tid siden. Den var ganske stor og hadde blass farge men ikke noe blod eller noe i den. Slimproppen når jeg fikk førstemann gikk mens jeg var på sykehuset sist så jeg har ikke noe å sammenligne med.. men i dag kom det er liten slimklump, ikke større en en teskje men den var litt blank og lys oranjse/lys lys rosa?? Hva er dette? Kan denne proppen gå flere ganger? Har harr noen kynnere og litt øm i underlivet i dag, men ikke noe sånt veldig vondt så jeg vet noe skjer...

Har noen vært borti dette før?

Setter stor pris på svar :)

Fortsetter under...

Jeg skulle tisse, kjente at noe var annerledes og da jeg tittet i do var det litt blod, og litt rosa. Det var min slimpropp, og etter den falt var riene i gang...

Men, jeg har ikke hørt om andre som har hatt så tydelig forandring i forløpet som meg selv etter at slimproppen var gått. Har hørt flere som har "mistet" den en og to uker før ting har startet...

Ehh ... henger meg på her, jeg. Er slimproppen en klump, eller er det tyktflytende ..? Fikk en litt ubehagelig opplevelse på toalettet isted - og lurer ... er bare 26 uker på veg, da - så det er altfor tidlig! Men - lurer likevel ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...