Gå til innhold

Kramper i magen.. Hjelpe???

Anbefalte innlegg

Jeg ble natt til onsdag forrige uke innlagt med magekramper. Smertene lå øverst i magen, fra navlen og opp.Kom i kraftige tak og var skikkelig vonde.. Holdt på i åtte timer i strekk før det slapp taket.

På sykehuset fant de ingenting galt men konkluderte med at det muligens var en kraftig mage-infeksjon/virus.. Jeg var veldig støl og øm i magen dagene etter dette men nå har jeg vært fin!

I natt våknet jeg av det samme... Det er så vondt at det er bare å glemme og sove..

prøvde å gå på do, drikke vann, bevege meg osv, men det var like vondt.. Kom i krampe-tak som sist...

I natt slapp smertene taket etter 2,5 timer og jeg sovnet omsider...

Den lille i magen er veldig urolig når krampene herjer også..

Jeg skal til legen imorgen men jeg spør likevel her om det er noe som vet hva dette kan være...

Fordøyelsen??? Så vondt??

Takker for alle svar!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4987001-kramper-i-magen-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, du sier smertene ligger ved navlen og opp?? De krampelignende smertene du beskriver minner veldig om det jeg opplevde i forrige sv.skap. Jeg fikk nemlig gallestein og fikk anfallene om natten. Men smertene ligger mer opp mot mellomgulvet og rundt bak. Heeeeeelt ubeskrivelige smerter, som kan minne om luft... men er MYE MYE KRAFTIGERE!!!! Jeg vrei meg og hylte av smerte... Er vel ikke dette du opplever. De på sykehuset ville nok funnet fort ut om d var gallestein. Jeg gikk ned 30kg når jeg fikk det, for når jeg spiste noe mat m fett i, da kom anfallene, så da sluttet jeg å spise. Men d går ikke ut over sv.skapet, babyen min hadde d fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...