Gå til innhold

Juni: Noen som fortsatter jobber 100%?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hadde vært interessant å se hvor mange som fortsatt orker jobbe fullt, og hva slags jobb dere i såfall har?

 

Jeg selv er 100% sykmeldt pga bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er heldig og har vært i 100 % jobb under hele svangerskapet uten en eneste sykedag som følge av graviditeten. Men så er jobben min lite fysisk anstrengende. jeg sitter mye foran pc og beveger meg litt rundt.Er jeg uvel en dag så kan jeg bestemme tempoet selv. Den største utfordringen for meg har vært å klare å holde konsentrasjonen oppe og være effektiv og interessert. Hodet mitt har liksom vært andre steder etter at jeg ble gravid.......

Nå er det kun to dager igjen, så går jeg ut i permisjon. gleder meg vanvittig!!!!!! Da blir det shopping av utstyr og pusling med alt som er forsømt hjemme. Det blir koselig å forberede til babyen og kunne disponere dagene som jeg selv vil. Jeg har termin 1. juni.

Håper du blir fort bra av bekkenløsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har også vært heldig og jobber fortsatt 100%, har nå 8 dager igjen på jobb...neida teller ikke ned :) Har også en lite fysisk jobb, men jobber mye og har ofte stort press. Det er også noe jeg liker og trenger for å holde tempoet og motivasjonen oppe. Nå går dog tankene ofte bort fra jobb og det er vanskelig å holde konsentrasjonen. Gleder meg til permisjonen starter, men er også glad for at jeg har fått jobbe hele tiden. Syntes så synd på alle som må gå med masse plager i svangerskapet.. men nå er det ikke lenge igjen for noen av oss ogsnart får vi hilse på våre små engler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg jobber også 100% ennå - men jeg har også en lite fysisk anstrengende jobb. Og en snill sjef :)

Men jeg merker det på konsentrasjonen! Er ikke alltid like lett å holde tempoet høyt og være effektiv når alle tanker svirrer rundt babyen i magen.

Men nå er det bare 11 dager igjen til jeg går ut i permisjon så regner med å jobbe ut tiden.

 

Lykke til :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til det som "melonpiken" skrev -er i 100% stilling og har ikke vært vekke en dag pga graviditet.Men jobber for det meste stillesittende foran dataskjermen, og har ikke de store fysiske utskeielsene på jobb. Er i uke 34 og har termin 24. juni. Gleder meg til å gå ut i permisjon den 2. juni!! Kjenner det blir tyngre for hver dag....

Ha en fott dag alle sammen, i solskinnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og slutter meg til det de andre har skrevet. Jeg er riktignok student 100 %, men har 55% stilling utenom der jeg jobber i butikk. Blir en del gåing og løft, men foreløpig har det gått helt fint! :) Nå er kanskje ikke å studere like krevende som full jobb, men formen er likevel så bra at det er en fryd! Syns riktig nok synd på alle de med bekkenløsning og det som kanskje værre er, men nå er det ikke lenge igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jobber ikke 100%, men går skole 100%.. Teller det??? hehe...

Masse stress nå på slutten av semesteret, håper jeg rekker å gjøre meg ferdig med eksamen før gullet mitt kommer.

Har siste eks. 14 juni, og termin 21 juni, så det blir knapt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ej blei sjukmelde for ei veke sida.før d jobba ej 100 % men bekkenløsninga tok til slutt overhand.ej jobba i barnehage og der blir det en del løft og tøy og bøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å trappe ned i februar. Har termin 13.juni. Jobber som sykepleier. Umulig å jobbe fullt hvis jeg skal utføre mine vanlige oppgaver...

Å sitte foran en skjerm er en ting, men å løfte, bøye, løpe, passe seg for slag og spark, løfte, bøye igjen og ha tolmodighet....det er noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fortsatt 100 % her også. Er nokså sliten men fast bestemt på at jeg skal klare å holde ut til 3 uker før termin. Heldigvis er det bare ca 2 uker igjen til jeg går ut i fødselspermisjon. Men det blir mest soving på kveldstid og i helgene. Har ikke overskudd til å gjøre som jeg vanligvis pleier.Forresten, jobber på kontor - hektisk, krevende jobb. Men ikke tunge løft og den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet 100% helt frem til nå. Hadde min siste dag på jobb på fredag, så nå er det bare å vente på at det skjer noe. 3 uker til terminen ;o)))

 

Jeg har også vært plaget med bekkenløsning, men har hatt en mild form for det. Det hjalp veldig med basengtrening og gravidtrening for min del, har kun hatt noen behandlinger utenom. Ellers har jobben min vært mye sitting (forran PC), så det har hjulpet meg å kunne jobbe frem til nå. Lykke til alle sammen - nå er det ikke lenge igjen :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...