Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har termin den 30. august og er bedt i to bryllup den mnd. Det første er 12. og er at vennepar av oss. Det satser jeg på å gå i dersom formen ikke slår seg helt vrang =) Men..så er vi i tillegg bedt til samboern sin fetter den 26. august.. Har aldri møtt han, kjenner ingen andre der enn kjæresten min og mine svigerforeldre. Det er fire dager før termin.. Det er litt over en time unna så jeg kan jo bare kjøre hjem hvis jeg blir sliten da. Men har så ekstremt lite lyst å gå!!! Og tror ikke akkurat fetteren blir så lei seg om ikke lille gravide meg er der på dagen hans..? Hva synes dere? Må snart takke ja eller nei til innbydelsen. Kjæresten min kommer helt sikkert til å gå, og ikke holde seg unna alkohol..ikke super begeistra for akkurat den biten..men det blir jo en annen debatt igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4986706-m%C3%A5-jeg-g%C3%A5-i-bryllupet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du ikke gå hvis du ikke vil. De aller fleste skjønner dessuten at det er nært opp til termin og at du er sliten og ikke orker en lang dag med selskapeligheter (spesielt siden du ikke kjenner disse menneskene). Det er mye bedre å si i fra nå enn å si ja og måtte la være å gå. Da slipper du jo å melde avbud, det er jo mye kjedeligere.

Hvis du er ukonfortabel med det, så trenger du ikke gå. Alle forstår det!

Men jeg må kommentere det med at mannen din vil drikke. Det hadde jeg ALDRI I LIVET tillatt. Jeg fødte 9 dager før termin da jeg fikk Lisa, så det er stooor sjangs for at du skal føde akkurat da. Jeg ville ikke hatt en full mann med på føden. Fordi det hadde vært flaut og fordi jeg trenger mannen min veldig under fødselen! Si til ham at det er hans ansvar også! Han bør kunne holde seg edru!!

Alle vil nok skjønne det godt hvis du takker nei :)

Ang. at din mann skal gå - pleier han å bli så veldig stupfull da? Jeg syns ikke det er nødvendig å være så streng på det, han skjønner vel selv at han ikke bør drikke seg kjempefull - og skulle det skje noe blir han nok ganske fort edru igjen.... litt "slack" syns jeg mennene kan få... men så er jeg kanskje litt mer avslappet enn andre da...

Da tror jeg nok at jeg takker pent nei til den innbydelsen.. Takk for tilbakemeldingen =) Apropos kjæresten min og alkohol, så tror jeg nok han vet å begrense seg den kvelden, det blir det nok automatisk så nærme termin! Festlokalet er ikke så langt fra sykehuset.. =) Ha en fin ettermiddag i solen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...