Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 har dere klart å være kjærester den siste tiden? hos oss må jeg innrømme forholdet har hangla litt, store forandringer, lite søvn og liten tid alene har gjort sitt.. men nå begynner ting å komme på plass igjen, og det meste kjennes bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjenner at den konstante søvnmangelen tar på oss begge. Vi har fått ei som hadde kolikk. Og det ble fint lite søvn de første 3 månedene. Nå er det bedre, men kjenner jeg lengter etter å kunne sove mer enn 4 time sammenhengende lissom. Vi har snakka om å levere jenta til mormor, og få en kveld alene, med noen vin og slikt. Men det jeg tenker da er Zzzzzzz sove.... Huff, håper sommeren kommer med kåthet og overskydd i heimen.......og snille unger som sover masse........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja dessuten så har jeg slitt med sexlysta.......... Flere som har redusert lyst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 8. mai 2006 #4 Del Skrevet 8. mai 2006 Nedsatt lyst, det er meg, det! Min mann og jeg er vel mest samarbeidspartnere for tiden..hehe.. jobber for å få hverdagen til å gå rundt med søvnmangel, jobbing, hus og heim og alle ungene. Puh. Sexlysten kommer tilbake etterhvert, stresser ikke med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #5 Del Skrevet 9. mai 2006 Lyst, hva er det??? hehe, spør gubben ;-) Eier ikke lyst, men det er vel fordi vi har hatt kolikk, ikke sover han mer enn et par timer i slengen, sovner ikke før rundt 22-23 om kvelden osv, osv. Vi mødre får dessuten så mye kroppskontakt gjennom dagen hos baby, så tror vårt behov blir mindre. Prøver å være litt kjærester innimellom, ikke alltid like lett. Men det bedrer seg etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 9. mai 2006 #6 Del Skrevet 9. mai 2006 ok, tror kanskje vi e litt unormale, men her hos oss e d mannen som ikkje har sexlyst!!!!!hjeeeelp....tror faktisk d e litt verre eg, hvertfall for meg.. Ellers så har vi vell nettop begynt å være kjæresta igjen. Va så travelt de første mnd at når snuppa endelig sov va søvn d eneste eg tenkte på og. Men alt går seg til heldigvis..får håpe sommer og kos gir mer sengekos og..hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 9. mai 2006 #7 Del Skrevet 9. mai 2006 den har vel ikke vært på topp nei, men er det rart da? trøtt, puppespreng, dissemage og strekkmerker.. men som sagt nå går det mot sommer og lysere tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå