Gå til innhold

Desember: kjærestepar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner at den konstante søvnmangelen tar på oss begge.

Vi har fått ei som hadde kolikk.

Og det ble fint lite søvn de første 3 månedene.

Nå er det bedre, men kjenner jeg lengter etter å kunne sove mer enn 4 time sammenhengende lissom.

Vi har snakka om å levere jenta til mormor, og få en kveld alene, med noen vin og slikt. Men det jeg tenker da er Zzzzzzz sove....

Huff, håper sommeren kommer med kåthet og overskydd i heimen.......og snille unger som sover masse...........

Nedsatt lyst, det er meg, det! Min mann og jeg er vel mest samarbeidspartnere for tiden..hehe.. jobber for å få hverdagen til å gå rundt med søvnmangel, jobbing, hus og heim og alle ungene. Puh.

Sexlysten kommer tilbake etterhvert, stresser ikke med det.

Lyst, hva er det??? hehe, spør gubben ;-) Eier ikke lyst, men det er vel fordi vi har hatt kolikk, ikke sover han mer enn et par timer i slengen, sovner ikke før rundt 22-23 om kvelden osv, osv. Vi mødre får dessuten så mye kroppskontakt gjennom dagen hos baby, så tror vårt behov blir mindre. Prøver å være litt kjærester innimellom, ikke alltid like lett.

Men det bedrer seg etter hvert.

ok, tror kanskje vi e litt unormale, men her hos oss e d mannen som ikkje har sexlyst!!!!!hjeeeelp....tror faktisk d e litt verre eg, hvertfall for meg.. Ellers så har vi vell nettop begynt å være kjæresta igjen. Va så travelt de første mnd at når snuppa endelig sov va søvn d eneste eg tenkte på og.

Men alt går seg til heldigvis..får håpe sommer og kos gir mer sengekos og..hihi..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...