Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm,er i uke 31,har litt lyst til å vaske opp klær og sengetøy,men føler at det er for tidlig....Når skal dere gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare gjør det du. første gangen gjorde jeg det tiligt. var så herlig å se alle baby tingene henge på tørk :)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt sengetøy enda engang jeg hehe Er i uke 38, så jeg er nok ganske treg da men... Klærne vi skal ha med på sykehuset har jeg vaska og pakka i bagen, men resten har jeg ikke tatt ut av posene enda.

Hvis du vil gjøre det nå, syns jeg du skal det - det er veldig koselig å se de små klærne på tørkestataivet =))))

Skrevet

Synes ikke det er for tidlig jeg!!! Jeg vasket klærna og sengetøy og sånt nå for annen gang!!! Er i uke 33 nå, men var vel i uke 20/21 når jeg fikk klærna (fikk de svigerinnen min hadde brukt på niesene sine) så da måtte de jo gjennom vask første gang!! Er veldig koselig å se klærne henge på tørk!!

Skrevet

Liten skriveleif bare... : klærna hadde svigerinnen min brukt på døtrene sine, mine nieser altså, ikke hennes...

Skrevet

Hei!

Jeg ventet i siste liten med forrige og det endte med kaos! Gutten kom før termin og da måtte jeg ordne alt når jeg kom hjem!

Denne gangen er alt ordnet i god tid! Så du anbefales av meg å vaske klær å sengtøy og legge i skuffer å skap. Man vet aldri!

Jeg for min del har vasket alt, redd opp sengtøyet i vogn og seng og kjøpt en pakke med bleier som ligger i stellebordet. Pakket fødebaggen og klær til pia! Sitter bare å venter nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...