Gå til innhold

Når begynner mann med sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som kan si meg når det er vanlig å begynne med sportsvogn til barnet? Har en Duo vogn som man kan bytte sitte/ ligge delen på, og en liten frøken som er veldig nysgjerrig når vi er ute å triller, og begynner å syns det er veldig kjedelig å bare ligge i baggen, kan sette opp ryggen litt i den, men får veldig dårlig støtte da.

Takknemmelig for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4986426-n%C3%A5r-begynner-mann-med-sportsvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, for jeg er litt usikker selv... Men fra ungen kan gå kanskje? Det kan de jo når de er rundt ett år. Eller kanskje det er for tidlig... Regner iallfall med at sportsvognen blir tatt i bruk fra 2-årsalderen!

Dette ble rotete, håper noen som har barn fra før kan svare bedre, hehe... :)

jeg hadde utroilg liten bag til vogna mi (quinny), og måtte ta lillejenta ut av baggen når hun var ca 6 mnd. Gikk helt fint.

Trenger jo ikke å sitte i sportsvogndelen, kan ligge der og. Jeg la henne nesten helt ned. hun storkoste seg, og kunne ligge der og kikke på alt det som hun gikk glipp av i baggen:-)

Jeg tror jeg tenkte på trillevogn istedet for sportsvogn, hehe... :) Såklart kan man ikke ligge i bag så lenge! Jeg har kjøpt sportsvogn allerede jeg, og jenta mi er ikke født enda. Orker ikke å bytte vogn nemlig, vil ha en som er enkel å trille også..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...