Gå til innhold

Oktober: Endelig ultralyd :)


Rut Bram

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på ordinær ultralyd, og en "milepæl" i svangerskapet er tilbakelagt... nesten litt vemodig! Nå får vi sannsynligvis ikke se nurket igjen før hun er født !! Så rart. Alt var fint så langt jordmor kunne se, og vi fikk se mange fine detaljer. Babyen sprellet som bare det, gjespet, snudde og flyttet på seg, jeg kjente tydelige bevegelser mens hun holdt på. Hun mente det var 99% sikkert at det blir en jente. Og kommenterte at hun hadde lange bein - målet på lårbenet lå på toppen av skalaen (29 mm(?)). Stemmer bra med storesøsteren som var 53 cm da hun ble født, og med pappa'ns familie som er høye... Terminen er den samme som før (7.okt), enda jeg trodde at jeg kanskje var kommet litt lenger (ønsketenkning ?? ). Artig!! Gled dere dere som ennå ikke har vært :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at alt var bra,og gratulerer med nok ei lita jente:) Min tur til fredag,gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min hadde glemt å henvise meg, men så kom det et brav om at jeg har fått time i overimorgen, altså onsdag, så det gleder vi oss masse til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt!! ÅÅÅ...gleder meg sånn til fredag!! Da skal vi også endelig få se:) Da er det vel bare å tenke i en rosa bane framover for dere da:P Hehe...var vel kanskje litt ønsketenkning angående terminen ja;) Jeg håper også at de skal si at det er framskyndet litt, men er nok heller sannsynlig andre veien..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro da! :o) Ei jente til ja, håper innerst inne på det jeg og... Har ei på 2 år fra før. Skal på UL på fredag! Gleder meg kjempemasse!! Trur mensterminen min stemmer ganske bra, så det blir spennende hva UL sier... Håper bare ikke jeg blir satt tilbake... Ble det sist, men jenta kom 16 dager før UL-terminen likevel... Ja,ja samme hvem som kommer og når h*n kommer bare h*n er frisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var også på ultralyd 8 mai:-) Kjempeherlig å se babyen og at alt var bra! Vi får gutt.-) Jeg har termin 6 oktober. Lykke til med den lille tulla da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer.

Vi var også på UL i dag; han var nesten 90-95% sikker på at det blir ei jente og jeg har termin 7.oktober jeg også!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott :-))) Gratulerer.. Jeg har ennå ikke fått innkalling jeg da.. Håper jeg får UL innen mai, ellers blir det ikek før jeg er i uek 21 og det er jo sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...