Gå til innhold

Har jeg hatt jenta mi for lenge i sola?

Anbefalte innlegg

Jeg og ei vennine har vært på trilletur i 2 timer idag,og jenta mi på 8,5 måneder har sittet i vogna hele turen og da midt i sola... Prøvde å snu vogna men da ble hun så sint fordi hun ikke så de som var med... Og solbrillene de dro hun av seg og kastet ned p åbakken ,til og med når jeg hadde satt hatten oppå så klarte hun det... HAdde på solfaktor 20..er det for lite?

Og hu snuppa mi satt rett opp og ned hele turen,hadde satt opp ryggen på det nederste hakket,men hun drar seg opp selv,skal ikke sitte bakover.. Er det ok å sitte slik så lenge da siden hun gjør det selv? Jeg prøver jo å legge henne bakover men før jeg rekker å blunke så er hun jo oppe igjen.. Hun la seg bakover 1 minutt på hele turen og det var kanskje for å hvile ryggen det da....

Fortsetter under...

Min mening: Alle småbarn bør ha sunblock. Jeg synes dette ble for mye sol for babyhud siden du spør. Det ser ikke ut til at det var så lett å få henne til å gjøre som du vil da.. Men du vet jo bedre enn henne hva som er best da uansett hvor sint hun blir! Går det ikke ann å kjøpe en sånn liten vogn-parasol? :)

Annonse

Hvis hun har vært i direkte sollys så synes jeg det høres mye ut med 2 timer. Men om du har brukt parasollen så har hun vel hatt skygge? Hva mener du egentlig???

Uansett så kan du vel dra vognen etter deg hvis det blir mye sol og hun vil se dere alle sammen. Og kalesje er det vel på vognen?

Hvis hun klarer å sette seg opp selv så skal ryggen tåle at hun sitter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...