Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte en sele som heter ba vogn-og gåsele. Men den er jo så lang, slik at han nesten kan bikke over kanten, og jeg får ikke strammet den på noe vis. Er det vanlig? Trodde man skulle kunne regulere slik at de kunne sitte ganske tett inntil ryggen i vogna. Jeg har brio kombi, og det er to sprekker i ryggen til selene, men det er også en sprekk der hvor rumpa til guttungen er, altså i sittedelen. Er det meningen å bruke en sele som har samme prisipp som bilstolen, at man har en sele mellom beina også?? Noen som skjønte noe av dette innlegget og kan hjelpe meg litt? Please?
-Petrine- Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har to vogner og i begge er det selver inkludert. Det er samme prinsipp på selene i vognene som i bilsete (fempunktseler) Jeg vil tro det tryggeste er om du kan stramme selene, kanskje du må kjøpe noen nye seler som passer bedre? Kanskje brio har noen som passer til vognene?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Takk for svar! Jeg skal lete frem esken og div fra da vi kjøpte vognen, mulig det ligger en sele der. H.I :-)
heffalumpa Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Hei. Vi har også brio kombivogn (2005modell), og det følger 5 punktseler med! Så du må nok lete litt... Du har dem nok på lur et sted...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå