♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 skulle på UL pga blødninger og håpet på et hjerte som slo, men de kunne bare se en egghule. Enten er det ikke foster der eller så var det rett og slett for tidlig...så skuffet.Veldig sikker på befrukningdato så jeg er 5+6 Jeg hadde liksom trodd jeg skulle få en avklaring idag. De kunne ikke se årsaken til blødningene..så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente en uke til.. F... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 huffda.. kjiipt når man ikke får de bekreftelsene man håper på! Håper ikke denne uken går alt for sakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 opplevde det samme som deg.Uka etter slo hjertet og alt var bra.Uvist egentlig hvor langt jeg var på vei.Jeg og legen blir ikke enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #4 Del Skrevet 9. mai 2006 Viss det hjelper så var jeg nett til UL jeg også pga blødninger, da var jeg 5+1. Vi kunne ikke se noe spire, men det var helt normalt. Men jeg blør desverre fortsatt så jeg skal tilbake denne uken(er i dag 6+0), er veldig redd for en tom sekk jeg også. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 9. mai 2006 #5 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvordan gikk det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå