Gå til innhold

vil ikke sove.... blir gal!

Anbefalte innlegg

Har prøvd siden hun var 7 måneder og er nå 15 måneder. har lagt henne klokken 9 og hun står enda å skriker og roper til klokka 10 11 om kveldene... Jeg venter nr to om littt under 3 måneder og blir så utrolig klar av å høre på den hylingen hverkveld! noen tips om hva jeg skla gjøre for å få henne til å forstå at hun skal sove...

legger henne 9 går inn etter 15 - 25 min for å legge henne ned igjen. for hun står og henger over kanten og er veldig trøtt men nekter og sove :( lar henne stå å hyle 30inutter til og inn for å legge henne ned... blir snart gal. for hun våkner også i 3 tiden og er våken noen timer..

Noen tips...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4986332-vil-ikke-sove-blir-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet egentlig ikke, men leggetid kl 21 er seint, synes jeg. Kan det hende hun er overtrøtt og derfor ikke får sove? Vi har alltid lagt våre i 19-1930 tida. Andre jeg snakker med legger ungene enda tidligere. Hvordan er det med soving på dagtid? Kanskje en annen soverytme kan hjelpe dere?

Prøv å legge tidligere. Jenta mi er helt lik din hvis hun "går over" en trøtthetsgrense i 7-8 tida. Har jeg ikke fått henne i seng innen den perioden kan jeg bare glemme det. Da turner hun rundt i senga til sent på natt og sover i tillegg veldig urolig. Hun MÅ også sove 2 timers lur på dagen. Prøv deg fram, forskyv sovetider, kort ned eller utvid luren på dagtid. Hun har feil rytme nå i forhold til den som ligger naturlig for henne. Lykke til. Vet hvordan du har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...