Gå til innhold

Fest i 8. mnd...

moderen

Anbefalte innlegg

Yippi... I dag kom invitasjonen... Russen 1981 feirer 25-årsjubileum. Den 23. september. Jeg har termin 29. oktober hvis alt går bra. Tror kanskje jeg blir den eneste gravide der. ?!? Men kan jo trøste meg med at jeg er den eneste 63-modellen også... De andre er 62- og noen 61-modeller. Så da er det kanskje bare naturlig at jeg driver og formerer meg enda...

Har lyst til å gå, jeg, da. Kan vel ikke bli BARE negative kommentarer?? Uansett lar det seg nok ikke skjule i september - har problemer NÅ!!!

Det er ikke noen grunn til å mure seg inne, vel, damer... Selv om den biten med full fest, drikke til maten og kaffe avec nok må overlates til bordfellene... Yess... partyyyy!!!!

Fortsetter under...

Klart du skal dra, og du skal være stolt over magen din! Jeg skal også på et jubileum (kanskje...) i sommer, da er det 20 år siden vi gikk ut av høgskolen. Alle de andre er (heldigvis) eldre enn meg, så jeg er vel den siste i kullet vårt som får barn (jeg er 1964-modell). Jeg skal ta keisersnitt (planlagt) sist på juli, og jubileet er 12. august, så det spørs om jeg orker....

Jeg var også som deg redd for negative kommentarer, men jeg har snakket med to av kullingene, og begge er kjempepositive, og sier at selvfølgelig må jeg komme. De sier at de synes det ville vært artig!

Så lykke til, jeg tenker alle de andre blir misunnelig, og er det noen som er negative, så er jo det deres problem, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...