Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg.

Tusentakk for det. Det viktigste er å holde det ved like , altså bruke evnene dine. Hvis du ser og opplever ånder fra den andre sida kan du også prøve og kommunisere med dem. Ellers kan du gå til en dyktig healer som kan hjelpe deg og åpne deg enda mer. Det gjorde jeg , og han hjalp meg å åpne meg slik at jeg kunne se enda mer.

Tja..ellers gå på alternativ messer , komme i prat med fler som er i samme situsjon som deg , det er også med på å lære mer , og ikke minst se flere muligheter innenfor disse områdene.

Du må også være klar over at det er mange inne på denne sida som kan bytte litt nick , og spørre om spørsmål igjen og igjen , slik at det nesten går over alle grenser! De skal du være litt obs på , for vet om personer som blir så opphengt i dette , at de tilslutt ikke klarer å tenke selv. Det er viktig og si til de at det er spåing dette er snakk om , ikke rådgivning eller veiledning.

Lykke til og ikke slit deg ut :-)

Tusen hjertelig takk for tilbakemelding. Har tenkt å få kontakt med en healer som kan hjelpe meg, men er litt i tvil om hvem som kan. Jeg sliter litt med selvtillit - en dag stoler jeg 100 % på meg selv..en annen dag tviler jeg på enkelte ting.

Jobber på et aldershjem og er der helt alene hele natten. Føler ofte noen rundt meg men holder igjen og er nok litt redd for opplevelsene som da kan komme...

Prøver nå å bearbeide dette som holder meg igjen!!

Tusen takk for gode råd!!

Masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...