Gå til innhold

Oktober: Spesielle lyster på mat?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg spiser fetaost så det griner og jeg kan ikke stoppe! Alle varianter går ned på høykant! Mannen min bare ler og synes jeg er kjempesøt selv om jeg sender ham til butikken hver dag for å kjøpe en ny ladning...;) Noen andre som er like gale som meg? ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann, det var også noe å spise i store mengder : ) Merkelige lyster man kan få som gravid. I natt måtte jeg ha sjokoladeis med sjokoladebiter. Samboeren måtte opp å finne til meg, og jeg gumlet med skje rett fraboksen. Følte meg litt småsprø da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bråvåknet her natt til lørdag, løp inn på kjøkkenet mer eller mindre i søvne og kastet meg over et mega surt grønt eple :o) Tok fangsten min og småløp tilbake i senga hvor jeg lå i bekmørket og knasket eple som jeg aldri hadde sett mat før. Må innrømme at mannen min flira en del da jeg fortalte det, knisa litt selv og i grunn :o)

 

Ellers går det ca et lass med agurker og noen liter med sjokolademelk. Får en del merkelige lyster veit jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt, men jeg bare MÅ ha gulrøtter.. Ligger 2 pakker i kjøleskapet til en hver anledning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som har dilla.. ;D Og gulrøtter og epler er jo ganske sunt også! Det ble en pakke fetaost og oliven på meg til lunsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...