Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 nå er hun ni uker å jeg har ikke før nå lagt merke til et rundt litte søkk øverst på hodet litt foran som pulserer, er dette normalt? jeg vet jo at hodet er bløt foran men jeg har ikke sett at det er synlig å heller ikke rørt ved det. Håper noen kan svare, dette er min første nydelige jente og jeg har ikke noen erf med babyer...fra før
2nj♥ Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Ja, helt normalt. Det er fontanellen og der kan man se det pulserer. Kjenner du på det så er det bløtt. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Helt normalt. Denne kommer til å vokse sammen til hun er rundt 1 år. Da er den så og si sammenvokst. Du trenger ikke oppsøke noe legevakt. Kan se litt ekkelt ut der den pulserer.
hebbe lille, fødeklar Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 dette skal du ikke bekymre deg over, det er fontanellen. dette myke partiet er der for at barnet skal kunne pasere fødselskanalen uten å ødelegge skallen. det vil si at det ikke er skallbein i dette området. det er derfor en kan se at det pulserer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå