Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 jeg har gått på dagpenger, hatt opphold pga permisjon og gikk etter permisjonen over på studier. har jeg rett på dagpenger igjen til høsten? noen som vet?
dolcevita Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 du får ikke dagpenger så lenge du studerer. ellers regner de gjennomsnitt av inntekt av de tre siste årene du har hatt jobb/arb.trygd og/eller permisjonspenger iforbindelse med barn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 eller du bare fortsetter på det systemet du var på før permisjonen. Altså samme beløp!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 ja det er egentlig dette jeg lurer på, for jeg er i en pause fra dagpenger nå ettersom jeg ikke får dagpenger og ikke sender meldekort, skulle jeg har gjort det kanskje? og skrevet at jeg studerer? for jeg er ferdig med studiene mine i mai, og vet ikke hva jeg skal gjøre til høsten.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 jeg vet at du kan få noe penger fra aetat når du studerer, men du må søke om det på annet skjema enn dagpengeskjemaet. Vet desverre ikke mer enn det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå