Gå til innhold

Termin i morgen: og de 2 siste dagene har jeg sprunget på do hvert kvarter. Noen som vet hvorfor?

Anbefalte innlegg

Ganske plagsomt. Har tenkt tanken på at jeg kan ha fått en urinveisinfeksjon, men har ingen smerter.

Har et konstant press nedover, så kanskje det bare betyr at han/hun vil ut snart???? =)

Fortsetter under...

Synes det var et veldig lite koselig svar! =(

Jeg har det på samme måten. Har selvsagt vært mer på do nå når jeg er gravid enn vanlig, men som hun som har skrevet hovedinnlegget skriver så må jeg også ca 4-6 ganger på do pr time.

Det er mye! Og det ødelegger ganske mye av dagen min. Ikke kan jeg dra og handle, ikke kan jeg gå tur og ikke vil jeg gå på besøk...

Slitsomt når du går med konstant press på blæra.

Dessuten er det akkurat som om jeg ikke får ut alt når jeg er på do. Må liksom røyse litt på meg, og skifte stiling for at resten skal renne ut.

Vet at det ikke er mange dagene igjen, men det er pyton sånn som dagene er nå for tiden.

Andre som har vært borti det samme?

Syns også det var et lite koselig svar..Ja jeg har det også slik som du beskriver. Føler ikke at jeg får tømt meg når jeg er på do. Men er heldigvis ikke så ofte på do som hvert kvarter. Kanskje du har fått urinveisinfeksjon? Gravide tresger vist ikke kjenne noe svie når de tisser når de har urinveisinfeksjon..

Hei :)

Vet ikke om det er det samme, men her er min erfaring med dette.

De siste dagene før terminen min sprang jeg også på do hele tiden..

Problemet mitt var at jeg følte meg måtte tisse hele tiden, men det kom svært sjelden noe i det hele tatt..

Når jeg dro på sykehuset for å føde ble det enda værre. Jeg følte jeg kom til å tisse på meg og sa dette til jormora når jeg kom.

Grunnen var at vannet lå rett ved åpningen og presset på slik at det føltes ut som jeg måtte på do hele tiden.

Vet ikke om det er noe av det samme, men da har du iallefall fått min historie og det kan jo være forklaringen !

Lykke til med fødsel og kos deg med babyen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...