Gå til innhold

har alle fortalt det nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke sagt noe ennå. Skal fortelle foreldre det i uke 14 og deretter til resten i bryllups talen vår i uke 17. Vil ikke si noe tilfelle ting går galt. Tenkte dessuten at det var en liten morosom bombe å slippe i bryllupstalen! Ha ha.

kittykatt76

Har ikke fortalt det til noen enda. Er i uke 10 nå.

Med første fortalte jeg det i uke 15 og i uke 5 med nr. 2.

Synes egentlig det er morro med en hemmelighet som bare er min og mannens. Det har ikke vært noen spørsmål om vi skal ha flere enda, kanskje ikke så rart siden lillegull bare er ett år...

Annonse

Har fortalt det til de nærmeste, mamma og pappa fikk vite det dagen etter at jeg fant det ut, pga jobbsituasjon (jobber i fam bedrift)+ svigers fikk vite det tidlig og bror + søster til sambo. Men kusinene mine og venner og sånn vet det ikke.. Vil prøve og holde det hemmelig lengst mulig :) er 8+4..

Nå har vi fortalt det til alle . Men grunnen til det er at jeg har vært og er kjempe dårlig.Barna begynte ¨å lure på hvorfor jeg altid var dårlig. Så vi følte vi måtte si det til de .er nå i uke 10 og håper at ting snart blir bedre,har aldri vert så dårlig i noen av mine svangerskap.

Vi har også fortalt det til de aller fleste. Er enig i at det er vanskelig å skjule når man er så dårlig, det er derfor jeg har fortalt det. Dessuten husker de fleste meg fra sist svangerskap og har vel luktet lunta for lengst....

Sist holdt vi det hemmelig hele 1. trimester, men da var det mange som lurte på hva det var med meg - klarer jo ikke fungere verken på jobb eller i det sosiale liv. Var ikke så kjekt det, heller.

Har ikke fortalt noe ennå og er i uke 11. Sist fortalte vi det i uke 17, men det spørs om vi kan vente så lenge denne gangen, da jeg antar det snart vil begynne å synes. Regner i alle fall med å vente 2 uker til; da har jeg vært til første kontroll og kanskje fått høre hjertelyden :-)

Jeg hadde en MA forrige gang, og da syntes jeg det var så tungt å bære det 'alene', så denne gangen har jeg fortalt det på jobb og til venner og søsken. Ikke fortalt det til foreldrene mine ennå, vet liksom ikke helt hvordan jeg skal si det.. Er i uke 11 nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...