Gå til innhold

har alle fortalt det nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke holde kjeft til folk jeg møter ansikt til ansikt, så det er ganske mange som vet det. Foreldrene mine bor utenlands, så jeg hadde tenkt å vente litt med å si det til dem, men i går sprakk nyheten der også:) Mor hoppa nesten i andre enden og fant frem strikketøy og oppskrifter med det samme:)

Æ e 7+1 å ha kun fortalt d te søstra mi å ei venninne (sånn for støtten sin del når d bli masa om fæsting å familietragedia..). Ska heller ikke fortell d te fleir før iallefall fullgåtte 12 uka. Ha 2 SA i fjor å va kun søstra å venninna som visst d da å, syns d e likest sånn vi!

Annonse

Jeg er nå i min ellevte uke og det er kun nærmeste familie, noen få venninner og sjefen på jobb som har fått vite det. Problemet mitt nå er at det er t-skjorte-vêr og jeg har begynt å få litt ekstra mage. Så jeg venter i grunn på at noen skal kommentere det snart...

Har bestemt meg for å ikke fortelle det til flere før jeg har vært til neste legekontroll og fått sjekka at alt står bra til (om 10 dager...)

Har fortalt det til foreldre og søsken, men det er jo ingen som blir overraska!! Bare sånn "Så koselig, men vi skjønte jo at det kom snart..." Mange som fikk mistanke i påska når det ikke var mulig å få i meg så mye som et lite glass vin! Skal fortelle det til venner og kollegaer når 12 uker er passert. Gleder meg!!

He-he, her er det ingen hemmelighet lenger! Har jo fortalt sønnen min det..... og det glapp jo neste dag i barnehagen. Og dessuten "ferska" de meg på jobb når jeg slutta å drikke kaffe og smake på kake og slikt. Jeg spiste bare tørre knekkebrød og salt kjeks og drakk vann/farris!!

Og da var den hemmeligheten løst!

Men det er helt greit. koselig at folk vet det. Og det kan jo like gjerne gå galt i 5 el 6 el 7 mnd også... og da er det vel ikke så mange som klarer å skjule graviditeten lenger;-)

Er forresten i 11. uke

Er i uke 10,og har fortalt det til foreldre og våre søsken + min nærmeste sjef på jobben pga sykmelding.

Ikke bestemt meg for om jeg skal vente med å si det på jobben til de begynner å spørre ;-)

Litt morsomt å se hvem som tør å spørre om noe slikt først (mange nyskjerrige på jobben min, men jeg er litt lubben fra før av - så det er ikke sikkert de tør, er jo ganske flaut å ta feil...)

Har begynt å få litt mage (dette er 3.gang jeg er gravid) så det er vrient å skjule nå som været er så varmt, særlig på ettermiddagen når magen buler ekstra mye.

Like greit å sprekke boblen egentlig, men skal vente noen dager til, til uke 12, iallfall.

Det er jo nesten det morsomste av alt ved å gå gravid, å fortelle folk det :-)

Annonse

uke 9 og fremdeles hemmelig for alle :) jeg tror ei venninne og to kamerater har stoor mistanke :) på lørdag så de så rart på magen min... og kverulerte ikke da jeg sa jeg ikke skulle ha vin :) Hehe :)

Men mamma og pappa aner ingenting :) ikke sagt at vi har tenkt på barn en gang :) De kommer til å bli mega sjokka :) Vil si det når vi er 3 mnd på vei.. tror jeg..

Vi har ikke det....Venninnen min fortalte det i uke 5 og hun mistet et par dager etterpå. Ser fordeler og ulemper med det. Er selv i uke 8+5 og vi har bestemt oss for å fortelle det til foreldre og søsken når jeg begynner på uke 12. Egentlig skulle vi vente til uke 13, men ettersom det holdes familieselskap med begge sider tilstede velger vi å fortelle det til dem samtidig. Må si jeg gleder meg for jeg tripper litt ifht å dele gleden med flere,

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi er i uke 8 og fortalte det til svigerforeldrene mine samt min manns to brødre med samboere. Mine foreldre får vite det neste helg. (vil si det ansikt til ansikt)

Søsteren min og bestevennina mi fikk vite det med en gang. Har også fortalt det til noen gode venner på jobb, men de sladrer ikke.

Jeg er helt sprekkeferdig med nyheten og har lyst til å rope det ut til alle, men venter noe med å fortelle det til flere til vi har passert 3mnd

Hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle de på jobben det, hadde en ma i januar, og det var litt tøft å komme tilbake på jobb når alle visste det..... Men nå syns det så godt på meg at de modigste har begynt å spørre, og de som ikke er helt sikre ser godt på magen min hver eneste dag ;-) Vi sa det til de nærmeste, familie og veldig nære venner, for et par uker siden...

er i 9.uke, og har fortalt det til de som trenger vite det, alle venner og familie.Har vært på kontroll da. hadde en SA for en stund siden, i 5.uke, men det gjør liksom ikke noe at folk vet, for de fleste skjønner slikt om det går galt, og kan faktisk gi en god støtte.

Håper det går fint denne gangen, men som sagt.. klarte ikke holde kjeft. Nå SYNS det også, o mange kommer og spør. selv om jeg bare er i 9.uke. blir oppblåst og sånn vettu, og er bare 153 høy, så syns fort på meg. så spør de, så ja.. jeg er gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...