Gå til innhold

Jeg er sååå spent! (Noen med IKM uke 19 som har testet positivt?)

Anbefalte innlegg

Dette er vår første virkelige pp etter at jeg fjernet p-staven. Jeg tror jeg har IKM idag og nå er jeg kjempespent. Kan vi virkelig være så heldige å bli gravide på første forsøk?

Tanken på at man kan være gravid er ganske kriblende. Fornuften sier at jeg bør forholde meg rolig så ikke nedturen blir så stor om tanten kommer, men det er så vanskelig.

Jeg har normalt veldig "mør" mage før TR, men nå har jeg ikke det, men det stikker liksom noen ganger. Jeg er så spent, det er like før jeg sprekker. Men skal prøve å vente noen dager før jeg tester ettersom jeg er litt usikker på hvor lang syklusen min er.

Håper det er mange som får positiv test denne uken :)

Fortsetter under...

Håper du får et stort fint kryss på testen. Håperveldig på et slikt syn selv, men tør virkelig ikke håpe egentlig.

Jeg har IKM engang mellom 10-14 mai. Så jeg må nesten vente en stund til jeg da.

Det er virkelig sant det du sier, både det med kriblinga og at man bør forholde seg rolig. For tiden er jeg litt oppspilt og spent, har hatt skikkelig med stikkinger og kvalme den siste uka. Disse symptomene er forskjellig fra tidligere. I tillegg har jeg lest alt jeg kan komme over av intr her på BIM, i tillegg til andre sider, blir jo helt hekta ;o) Jeg har IKM i dag el i morgen, testet neg i dag... Hvis ikke TR dukker opp, skal jeg prøve å holde meg til helgen før jeg tester på nytt.

Krysser fingrene for oss alle!!!

Æsj, ja,man blir gal av å være så oppsatt på å få det til!

Selv har jeg ikm til helga, synes det er kjipt å ikke ha noe nøyaktig dag.. Ingen symptomer, det er triste greier... Håper det finnes et ørlite håp likvel..

Krysser fingre for dere andre !! Skal vi ikke lage oss en resultatliste? Jeg gjør det jeg....:)

hei..jeg har IKM denne uka..tror det er nærmere helga jeg har det..testet neg i dag... men har gortsatt tydelige symptomer, som kvalme, må på do før jeg rekker å drikke ferdig glasset mitt, ømme brystvorter...så jeg håper på positiv GT til helgen..

lykke til alle dere andre

Annonse

håper selv på positiv test til helgen :)

det er litt fælt og gå å vente syns jeg.. " er jeg eller ikke ?"

er så blid om dagen.. skulle vel bare mangle at tr kommer i løpet av uka..

men lykke til alle sammen =) *krysse fingre for* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...