Gå til innhold

prinsessen min har kommet!;)

Anbefalte innlegg

lørdags morgen kl 0746 ble lille caroline født. Hun var 49 cm, 3220 g og 35 cm rundt hodet. Hun er selvfølgelig helt perfekt!

fødselen gikk kjapt unna.. fra jeg kjente første rien tok det ca 4 timer.... gikk fra 3-4 cm åpning til full åpning på ca 30 min...ikke rart jeg hadde det vondt nei!!:) men alle smertene er glemt, og jeg storkoser meg med den lille prinsessen.

lykke til alle sammen! gled dere til å møte prinsessene/prinsene deres!

mange klemmer fra Lene og Caroline

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4985303-prinsessen-min-har-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, så heldig du har vært da! Så rask fødsel! Gratulerer så mye med den lille, gleder meg til det er min tur. Fikk vite i dag at babyen min mest sannsynlig vil veie under 3 kilo ved fødselen, synes det høres litt lite ut jeg da =(

Men det er 8 uker igjen så det kan vel hende at det forandrer seg

Kos deg i det fine været med den lille!!!

Annonse

hkath*venter tulle 3 mai*

bra noen har tenkt på meg..;) var ganske spent på fredag selv....og da jeg våknet med rier ble jeg jo helt giret... men samtidig så var det utrolig vondt... skulle egentlig føde på storken, men tenkte jeg SKAL ha epidural...for det var så vondt... men fikk ikke noe...pga at det gikk så fort...nå i ettertid kan jeg ikke huske at det var så vondt...hehe... man glemmer smerten FORT...gled deg til du får din lille prinsesse/ prins på magen. det var utrolig fantastisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...