Gå til innhold

September: Er det mange unge kommende mamma´er her inne???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*rekker opp ei hånd* Jeg er det - hvertfall førstegangsgravid. Om 28 år er ungt kommer vel ann på øyet som ser.

Ellers så er dette forumet proppfult av koselige damer som hvertfall er unge til sinns - både førstegangsgravide, og de som har født før.

Oi, nå ble jeg glad! Jeg föler meg ikke så ung egentlig, men er også 28 og förstegangs. Kanskje det er fordi gubben er ganske mye eldre at jeg liksom tar på meg litt av alderen hans... ?

Er jo igrunn nesten först av mmine venner, så kanskje jeg ikke er så gammel likevel :o)

Annonse

Heisann!

Jeg er ganske ung. Har nesten akkurat fylt 18 år,eller altså fylte i januar og venter mitt første barn i september. Termin datoen er satt til 30.september. Og har vært på UL. En frisk, liten baby i magen min og så så det ut som en gutt :) Gleder meg masse nå. Har dere det bra da?

En varm sommer-klem fra meg ;D

Annonse

Jeg skal ha min første. Er 32 år og føler egentlig "Uj, barn allerede", men når jeg ser at det er så mange mellom 20-25 som skal ha så tenker jeg at det kanskje ikke er så tidlig. Kommer vel an på hvordan man er som person, jobb, venner og familje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...