Gå til innhold

Desember: Har dere kommet ned i trivselsvekt igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trivselsvekt....tja...har fått bort det jeg la på meg i svangerskapet ja.....men hadde litt å gå på før jeg ble gravid og da...:) hehe...men hadde ikke trodd jeg skulle gå ned så fort nei. gikk ned 5-6 kg. da snuppa kom til også var jeg kvitt resten etter en mnd. ca.

Ja, send de avgårde, hehe. Er egentlig ganske fornøyd nå.

Har en svoger som kaller meg blubba, og jeg er strålende fornøyd. Han sier han tror jeg er eneste dame han noen gang har møtt som liker å bli kalt tjukk, hehe. Har alltid vært alt for tynn, og fått høre det hele tiden. Ikke kjekt det heller. Men nå synes jeg at jeg er passe. 65 kg til 170 cm, det er greit det. :-)

Annonse

Da er du heilt klart fiiiiiiiiiin.

Like høy som deg, og drømmer om å komme NED på noe med 80......så da kan du jo tenke deg selv.

Men kan ikke hjelpe for å bli litt missunnelig på deg som kan spise maaaaaaaaase deilig mat, og saus og potetgull uten å bli tjukk....

Nei, sunn mat er tingen her i gården nå!!

Striskjorte og havrelefse..........ushj....

Kos deg med vissheten om at vekta di er pørfect til høyden din fru G.......

Jeg var ganske liten da jeg ble gravid, veide 50 kg og det har jeg gjort hele livet, jeg kan spise alt uten og gå opp, noen ser på dette som en fordel mens jeg kunne gjerne tenkte meg noen ekstra kilo..

Den siste mnd når jeg var gravid veide jeg 80 kg og jeg håpet at noen av de kiloene skulle henge igjen når jeg hadde født..

Men nå 5 mnd etter på er jeg nede i 50 kilo igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...