Gå til innhold

Det er 3 dager siden IKM.. Skal jeg teste?

Anbefalte innlegg

Har vanligvis regelmessige sykluser, på 28 dager.

Hadde IKM på Fredag...

I dag er det mandag, og jeg er på dag 31...så naormalt "bør" mensen komme innen i dag...

Har PMS-symptomer, veldig ømme bryster..samt litt murringer..

Lurer på om TR bare er forsinket pga eksamens -stresset jeg har for tiden...eller om jeg kan være gravid..?

Hva synes dere, skal jeg kjøpe en test i dag, eller vente litt til?

Fortsetter under...

oj oj oj så spennede, løp og kjøp... hadde ikke klart å vente så lenge jeg hvis jeg var det, du har vært flink og tolmodig, nå syns jeg du fortjener et svar... venter spendt på resultat melding fra deg..

lykke til...

klem

Nå har jeg tatt en test...hjelp meg å tyde!!! Er ikke noe klokere..

Kjøpte en quick respons..den eneste typen de hadde på apoteket jeg var på..

Først var den negativ...ingen strek i test-sonen. Etter 4-5 min kom en veeeeldig svak strek fram. Men det var svak også!

Etter 5 min var det en svak strek der, men den var tydelig selv om den var kjempesvak..

Nå, ca 3 kvarter etter at jeg tok testen, er streken sterkere, du ser den godt for å si det sånn..selv om den ikke er like sterk som kontrolltesten..

Hvordan skal jeg tolke dette??

i bruksanvisningen stod det at en ikke skulle lese av testen etter 5 min... er så usikker! Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre???

Annonse

ta en ny test på morgenurin! PÅ mornigen er hcg-nivå i urin høyest og hvis du er gravid vil den sslå ut i morgen tenker jeg. Urinen er litt utvannet på ettermiddagen og derfor dette tvetydige resultatet. Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...