Gå til innhold

Kiss-Kidd syndrom - behandling i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei, har fått time til behandling på barneklinikken i morgen, hos Ute Imhof, som jo skal være spesialist på dette feltet. Morsomt å høre om noen av dere har vært der, og om dere merket noen endring hos barna deres. Er så spent, og håper vesla kan få litt ro i kroppen etter å ha vært der stakkars..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4985014-kiss-kidd-syndrom-behandling-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun var faktisk i underkant av 7 mnd da hun fikk sin første behandling. Dette kom seg av at jeg måtte kjempe litt for de tok meg alvorlig. manuellterapeuten som behandler datteren min sa at det er først nå det begynt å lossne her i nord-Trøndelag og det blir fler og fler som erkjenner dette som en diagnose. I min komune er datteren min den første som blitt behandlet for dette og fysioterapeuten som behandlet (torticollis, som de trdde at det var) har blitt kjempeintressert og har vært med meg på en behandling hos manuellterapeuten for å lære mer, og fordi hun skal vite hva hun skal se etter hos andre. Synes det er veldig spennede for hun har blitt så immari mye bedre på de 2 bahandlingnene hun har fått. Nå sover hun dessuten hele nettene noe hun aldrig gjort før....

Har du meldt deg in i foreldreforumet for kiss-kidd? Du finner det under linker til informasjonsforumet for kiss-kidd- www.kiss-kidd.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...