Gå til innhold

En ny runde på vekt :) like morro hver gang....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 21 og har gått opp ca 8 kg!!! HJEEEEELP!!!!!!!

Håper bare det er sånn at jeg har gått opp halvparten siden jeg er halveis. Ca 16 kg er jo ikke så ille, det var det jeg gikk opp sist og de forsvant greit igjen liksom.

Men det er vel for mye å håpe på, det er jo nå vekstperioden liksom er!

18+3 gått opp 4 kg fra første lege besøk--

synes det er mye jeg da.. håper det stilner nå.. selv om jeg har hørt at det er nå det skal vokse.. HJELP..

skjønner ikke helt hvor de kg er , men men .. det stemmer sikkert..

Annonse

Jeg skulle ha veiet meg i går, men jeg vet jeg har gått opp, så da ser jeg ikke poenget. Skulle jo bare følge med på om jeg begynte å legge på meg igjen etter vekttap fram til uke 17-18.

Så jeg driter i det, tralalalalalalalalalalalalala.

Deilig,det.

Idag er jeg 24+1 og har gått opp4-5 kg og er fornøyd med det, men man får jo ikke gjort noe med kiloene man går opp, så sant man ikke eter og eter og eter:-)

Med min første gikk jeg opp 10-11kg og gikk ned igjen 17, men gikk jo opp igjen da jeg sluttet å amme og ikke klarte å stoppe å spise sjokolade:-) Håper det samme skjer nå, men da skal sjokoladen oxo stoppes....

Lykke til alle sammen!

Klem fra

Gjest Frantic

Huff ja, de kommer bare disse kiloene. Er 26 uker idag, og på svangerskapskontrollen idag hadde jeg nå gått opp 10,5 kg - fra 53 til 63,5. Tar det ikke så tungt, for jeg har klart å holde meg trent og i god form så langt, men magen den er diger!!!!! La på meg 16 og 18 kg med de to forrige, og det gikk helt greit å få av igjen - 10 kg ble igjen på sykehuset :-)

Annonse

ahrrrr. var på vekten i dag så jeg kunne forberede meg litt til i morgen (skal da til JM) joda, her suser pilen opp på vekten...enda 4 kg opp fra forrige kontroll ,som var for 4 uker siden...= 12.5 kg opp og er i uke 27 =0(

jaja... føler ikke at jeg spiser spes. usunt og trene, ja det gjør jeg ( eller går vertfall tur 3-4 ganger i uken + 100 % jobb)

shitt au, det får komme det som komme vil. det er vel ikke så mye vi kan styre =)

19+6 og gått opp 5 kg :o(, lurer også på hvor de kiloene kommer fra! Synes ikke det er noe moro! ved forrige svangeskap hadde jg gått opp 2 kg på denne tiden... gikk opp 14 til sammen, blir nok over 20 denne gangen. (men gikk heldigvis FORT ned sist, håper det skjer denne gangen og!)

21 uker nå og + 5 kg fra vekten før jeg ble gravid. Synes det er litt mye, men det er kanskje ikke så ille heller.... Har et ønske om å holde meg under 75 kg - var 64 når jeg ble gravid.

Kiloene fra forrige svangerskap satt skikkelig hardt. Gikk ikke ned "noen ting" (kanskje 5 av 15 kg ifm fødsel!) før jeg begynte å slanke meg veldig intenst og trene ett år etter fødsel... Har ikke lyst på det en gang til!!!

jeg har akkurat spist 5 brødskiver med fiskepudding!

har vel lagt på meg noen kg (er 18+3) men vekta her er litt dust så den viser ikke ritig.

veide meg på den i går og da veide jeg plutselig 194 kg... og jeg vet at jeg ike har lagt på meg 120+ kg de siste 3ukene... men en 3 kg, det tror jeg stemmer ja. er så sulten i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...