Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 Her har det vert strålende sol i fler dager. Og vaaarmt...puh. Men hva gjør dere med babyen? Jeg har årøvd å ta henne med ut på terassen, men nei, det går ikke. Forde det blir så lyst for henne, selv i skyggen, når vi sitter vent fra sola. Solbriller, nei slikt er oppskrytt ja, hu raser da. Så her tilbringes dagen inne, på ett teppe under babygymmen, i bare body. -Mens mor går litt til og fra, men skulle ønske hun kunne ha babygymmen i skyggen på verandaen. Vi prøvde men det blir for lyst, hun kniper igjen øynene og sutrer og begynner å grine. Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 Litt det samme som deg. Har prøvd terassen, men det var ikke noe gøy. Men har hatt han litt i bæresele, men solbriller og skyggelue. Det likte han godt, fikk se seg om. Skuldrene mine likte det ikke så godt, hehe... Meste av dagen er vi inne vi og, under babygymmen eller på fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 Her er alternativene å ligge i vognen, i vippestol og på leketeppet. Og i fanget mitt så klart Det går helt fint det. Når hun er oppe fra vognen prøver jeg å ha på henne solbriller. Har kjøpt BabyBanz, slike med strikk rundt. Høres ut som det blir for lyst for henne ja, og du bør kanskje prøve med solbriller igjen. Ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Del Skrevet 8. mai 2006 Åh, har kjøpt babybanz jeg også......ROAS må vite...hehe Prøver hver dag, men ho raser...ja hu blir riktig sinna.....og da brister nestren morshjertet vettu..... "Neeeei, huff da venne, klart du skal få slippe...staaakar deg...mamma er så slem..." en jeg skal ikke gi meg jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå