Lisi79 Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Doro eller topcom babycall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 topcom får du på claes olson. På nett siden deres søker du på babymonitorer tror jeg det var. Jeg bestilte min derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsla Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg ville bare si at babycalllen fra clas-olson kom vekdig dårlig ut i testen i foreldre og barn. De testa vel på tv2 hjelper deg også, men den fikk jeg desverre ikke sett. Sjekk nettsidene. Den som vant i forldre og barn var faktisk en av de billigste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsla Skrevet 8. mai 2006 #4 Del Skrevet 8. mai 2006 sjekka sidene til tv2 jeg, og det er samme testen/resultatene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #5 Del Skrevet 8. mai 2006 di selger tre forskjellige typer på claes olson.. claes olson merke.. topcom og et til som jeg ikke huseker navnet på.. Den topcom 1000 et eller annet kom best ut.. Den claes olson merket kom dårlig ut.. Så husk å bestill riktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Vi har den Top Com fra Claes Olson, har brukt den i snart to år, er kjempe fornøyd med den. Må lese bruksanvisninga nøye, er litt mye mikk makk i begynnelsen, men kjempe flott når man har lært seg den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 kjøpte nettopp doro på elkjøp =) 595 kr =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisi79 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk for mange svar,da er det bare løp og kjøp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå