Gå til innhold

drikker babyene deres vann?

Anbefalte innlegg

og hadde dere vanskeligheter med å venne dem til det?

har hørt de fleste si at man må temperere vannet og at det tar litt tid før de blir vant til det. har nesten aldri gitt gutten min vann før, men for et par dager siden (da det ble så varmt) skjønte jeg at jeg burde prøve. gruet meg litt i tilfelle han skulle nekte, men han slukte det som om det var melk! prøvde kaldt vann rett fra springen i sted og det gikk også greit:)

han er forresten 6 mnd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4984192-drikker-babyene-deres-vann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi har begynt med kokt vann, avkjølt til romtemeratur til vår 3 mnd gamle baby i dag. Var skikkelig varmt og hadde med en flaske til byen. Det gikk ned på høykant! Så bra at jeg tok det bort for jeg da mente at pupp var bedre og det ble hyl og spetakkel!

Flott at de venner seg til vann fra en tidlig alder slik at vi ikke får et Æsj når vi prøver det når de er eldre.

min likte vann halt til han ble 6 mnd.....da var det stopp! Får i han noen få slurker bare. Prøvd flaske, tutekopp med og uten drypp-stopp, glass u name it. Pjokken vifter med armene og dytter det bort. Nå er jeg på nippet til å måtte svelge en kamel.......jeg skulle nemlig aaaaldri la barna mine drikke saft hele dagen :( Men han må jo drikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...