Gå til innhold

Magen i uke 5!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler magen allerede! står ut ... Jeg er ikke superveltrent, men i normalt god form og har tatt jevnlig mageøvelser siste året. Har alltid vært en slank jente, men begynner å dra på åra da ;) Er 37 og førstegangs.

 

Bukser føles allerede trange - og etter et middagsmåltid ser jeg gravid ut ... Mannen min påpekte også at magen var blitt større.

 

Noen andre?? Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt! Det er luft! hehe, fordøyelsen går ikke helt som den skal når man er gravid, så man blir oppblåst. Og er du som meg, har du kanskje større apetitt enn før, og da sier det jo seg selv.

 

Jeg hadde ganske kul på magen i uke 8-9, nå er det borte igjen, kommer om kvelden mest da, og det nok bare luft. Litt kjipt, vi ser bare litt tykke ut de første 3 mnd, før det kommer en ordentlig babymage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde/har også oppblåst mage. Men så var ikke den så flat fra før av heller denne gangen. Men det er mye luft. Nå skal det sies at jeg venter nr.2 så da vises magen litt før enn ved 1.mann.

Magen vistes vel ikke ordentlig før jeg var en ca. 3-3 1/2 mnd på vei sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...