Gå til innhold

Ikke særlig kvalm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+1 på vei - superkort - og nervøs fordi jeg ikke har så mange symtomer. Ømme bryster/brystvorter kommer og går, kjenner ømhet i magen/sidene - men jeg er lite kvalm (bare litt innimellom). Ikke er jeg så veldig trøtt heller - mer oppstemt. Har egentlig sovet passelig mye siste uka.

 

Drømte i helga at jeg begynte å blø - i natt våknet jeg og kjente meg ikke gravid (ikke ømme bryster). Jeg tenker bare på dette nå jeg, ikke så lett for mannen min ...

 

Skal til legen i morgen (samtale) ...

 

Andre med få symtomer? Synes jeg kjente Så mye rundt IKM

 

PS Det er nok fordi jeg kjenner så mange det har gått galt for siste året - og så har jeg jo vært her inne og lest om alle som har mistet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det helt vanlig å ha lite eller ingen symtomer har jeg hørt! Jeg ble kvalm i uke 6-7, og er ikke kvalm lenger nå (10+6) Og jeg hadde ingen symtomer bortsett fra stor matlyst og oppblåst mage fra uke 5-6.

 

Nå har jeg ingen symtomer igjen. Jeg hadde ikke ømme bryster heller, men de forandret seg litt, ble hardere, de var kanskje litt småømme rundt uke 7-10, og litt såre, men det kommer og går.

 

Alt er nok bra! Husk at nå når du er over uke 5, så er det 80% sjanse for atd et går bra, om et par uker nå er det 90% sjansje for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke kvalm, og har svært få symptomer, bare ømme bryster og oppblåst mage. Tisser muligens litt oftere enn normalt også, og er kanskje litt trøttere - men jeg kjenner meg egentlig ikke særlig gravid.

 

Nå har jeg to barn fra før, og kjente ikke så mye da jeg var gravid med de heller, så jeg slår meg til ro med at jeg egentlig er heldig som har så enkle svangerskap. Du kjenner det nok etterhvert - bare vent til magen begynner å vokse!

 

Jeg er forøvrig 6+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...