Gå til innhold

Noen som også snart er/ blir prøvere?

LizzyG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er i vår 8pp, 2pp etter en SA. Har en datter på ett år og er gift. Vi ville ha to veldig tette, men ser ikke ut til at det blir det gitt... Visste ikke at nr 2 skulle bli så vanskelig. Men, men... Har ikm på torsdag, så kommer sikkert til å teste alt i morgen om jeg får testene jeg har bestilt da. Lykke til alle sammen! :)

Annonse

• 3 uker senere...

Annonse

ikke helt prøvere enda, men planlegger å bli det.

Er her inne som en "forberedelse" på en måte:)

Kommer vel til å slutte på p-ring etterhvert og se hvordan det går, Men sånn temping og eltester og alt det der, skjønner jeg meg ikke på, så vi blir vel kanskje det en kan kalle "inaktive" prøvere el.no?

Jeg er i min 4pp, men håper det har klaffet for oss denne gang. skulle fått besøk av tante rød på lørdag. men har ikke kommet enda ;o) så nå håper vi hun ikke kommer og at det står GRAVID på testen på tirsdag. Ingen test hjemme og stengt over alt :(

(typisk tanta å komme imorgen)

Anonymius!

Jeg er i samme båt som deg tror jeg. Vi har ikke blitt prøvere enda, men om en liten stund skal vi det! :o)

Samboeren min er nå i militæret, så vi får prøve å vente til han er ferdig der. Det var en så DEILIG følelse da han fortalte at han hadde lyst på baby, så fort som mulig!

Jeg er 20 jeg da, og bor i Fredrikstad.

Du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...