Gå til innhold

Noen flere som hvert øyeblikk skal bli prøvere?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen flere her inne som hvert øyeblikk skal vi prøvere? Jeg slutter på p-piller om ca 2 uker, og skal da se om det "skjer" noe når man ikke går på pilla;) Hehe... Hadde hvertfall vært hyggelig om det var noen flere enn meg som er i denne situasjonen.

Fortsetter under...

hei!

skal ha ut spiralen min denne uken - har lissom ikke bestemt oss for vidre prevensjon... begge to har lyst på en til(har ei på 17 mnd), så vi får se hva som skjer:) ser ikke på det som noen stor krise om det skjer, men vi kommer nok ikke til å benytte el.test o.l... får ta det som det kommer..derfor jeg har funnet veien inn her.. tenkte jeg skulle se hvordan det går med prøve-folket:)

tror det er like greit(for min del hvertfall) med en slik "skjer det så skjer det - innstilling", men så kan det jko ha noe med at vi har en fra før og at presset ikke er like stort da kanskje(?) + ar her er det husbygging, studier og jobb, og ikke minst ei aktiv snuppe.. så dagen flyr kan man si:) (hmm, nå så det ut som jeg ikke har tid til en til... )

dere da - er det første?

er 23 år jeg - og bor på østlandet.

Ja, vi har begge fulle jobber, eget hus som vi driver å pusser opp og en liten hund som er 6 mnd så vi har en del å gjøre vi også. hehe...men det er bare deilig å ha noe å gjøre da. Skal prøve på får første nå ja. jeg blir 20 til høsten og samboeren blir 23 i desember. Vi bor i Buskerud

måtte helt til side fire for å finne innlegget her jeg..

da var min spiral ute - så får vi se hvordan dette går... akkurat nå er jeg lite motivert, pollensesongen er her for fullt og jeg hangler som bare det...

men nå blir snart det første spadetaket tatt på tomta vår - må jo se til at vi får to fine barnerom før en ev. nestemann dukker opp:)

når begynner deres prøveperiode da?

har ikke peiling på syklusen min jeg - hatt kobberspiral så her har det vært blødninger i hytt og pine, får vel gi det et par mnd før jeg er i rute tenker jeg:) kjenner jeg er litt babysyk også - syns det plopper babyer ut av alle jeg kjenner, så koselig at:)

har foresten hørt de sier at det å skaffe seg vaklp kan hjelpe litt på baylagingen - får tankene på noe annt så man ikke stresser! hva slags hund har dere da? alle valper er jo uansett supernydelige:)

Annonse

Hei igjen

Så bra at du har tatt ut spiralen alt da. har igjen 14 dagre med p - piller jeg;) er også veldig spent på hvordan syklusene mine er. Dem var ganske stabile før jeg begynte på pillene, men det kan jo sikkert ha forandra seg nå. Blir litt babysyk av å se mange man kjenner med babyer ja. Hehe... Vi har en stor kinesisk nakenhund vi.

Jeg slutta på p-pillen 25.april i år...så nå er det bare å vente og se hva som skjer! Vi har en litt sånn "skjer det, så skjer det" holdning akkurat nå, siden jeg nettopp har slutta med prevensjon. Ikke vet jeg når EL er heller, siden jeg har gått på p-piller i nesten 10 år....(dog med noen avbrudd i kortere perioder). Så her er det bare å sette alle kluter til etterhvert =)

Ønsker dere lykke til...tvi tvi...så får vi håpe "spiren" sitter snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...