Gå til innhold

Alle er opptatt av klær i varmen, men hva om natta?

Anbefalte innlegg

Har nattdrakt på (med fot og lange armer), med dyne over. Synes det er forferdelig varmt på soverommet og ligger halvveis uten dyne selv. Kjenner i nakken om natta, men virker ikke for varm egentlig. Men er det nok å bare ligge i body kanskje?

Har åpent et vindue på andre siden av rommet enn hun ligger (vil ikke ha trekken rett ned i senga)

Hva gjør dere om natta?

Så vil jeg si at jeg bruker saueskinne i vogna på dagtid ja. Tar ut madrassen som er der, og bare bruker skinnet. Fungerer kjempefint! Både madrass og skinn blir for varmt.

Fortsetter under...

min ligger i hel nattdress på skinn, men han sparker alltid av seg dyna da, så han har skjeldent noe over seg. Tør ikke ha vinduet åpent, for jeg er redd han skal fryse siden han ikke har dyne. ikke lett dette her...

Gutt 7 mnd. Har kortermet body og nattpose. Helseteppe eller dyne om det skulle være behov. Ofte er han kald på armene, men varm ellers på kroppen. Vinduet er åpent, frisk luft må han ha. Ellers blir det bare sutring hele natten.

Annonse

I natt hadde vi bare body på hun med lange armer, og sokker på fotene og bare et helseteppe over, og hun var god og varm da jeg tok hun oppi senga vår i dag tidelig...

Og jeg har 2 vindu åpent på rommet 24 timer i døgnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...