Gå til innhold

Hvordan føltes det i magen før dere testet positivt?


Mamma mai-07 *på overtid*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har siden 4-5 dager etter el hatt en følelse av at jeg skal ha mensen.Ikke noe vondt,men at jeg ofte har sjekket om det er kommet blod på papiret ved toalettbesøk(men det er ikke kommet noe,selv om det kjennes ut som det akkurat er i ferd med å begynne å blø).

 

Jeg har enda 5-6 dager igjen til ikm og håper at dette kan være tegn på klaff.

Hadde dere det slik? Og evt.hvor raskt etter el?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjente ingen ting. Pleier heller ikke å kjenne noe spes før mensen. Jeg bare tok en test dagen etter jeg skulle hatt mensen, for gøy, trodde ikke den skulle bli positiv, siden mensen var en dag forsinket forrige måned også, men der tok jeg feil gitt.

 

Det er nok bare å smøre seg med tolmodighet og vente til du skulle hatt mensen, og teste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis fint vær da! da er det noe positivt i ventetiden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte. Følte hele tiden at jeg skulle ha mensen. (Gjør det forsåvidt enda, og jeg er i 6. uke). Håper på full klaff for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde en sånn følelse i magen, akkurat som jeg skulle ha mensen en uke før ikm. Pleide ikke å få vondt i magen før den nesten var der, syntes det var litt rart, men tenkte ikke så veldig på det da jeg ikke trodde det klaffa den mnd. men jaggu satt spiren:-)

 

Lykke til, får håpe spiren din sitter;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for svarene,jenter!

Da er det bare å vente på et svar.Lar meg ikke bli for optimistisk,men spennende er det lell...=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente med en gang at jeg var gravid. Visste ikke hva alle disse rare symptomene var der og da, riktig nok, men det fant jeg kjapt ut!Ømme bryster hadde jeg fra de aller første dagene etter befruktning, og en uke senere mensfølelse i noen dager. Da begynte jeg å skjønne at alt ikke var normalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg signerer dene..Kunne like gjer vært skrevet av meg.Kjenner lit mend-murringer enda,men i dag (akkurat 6 uker på veg) kom morgenkvalmen:(. Men men,ikkje nåkke å gjer med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svake små mens smerter i magen, korsryggen, jeg fikk ømme bryster og hyppig på do. Altså ikke noe annerledes enn når jeg venter på mensen. Det som var litt annerledes var at ved mensen kom disse tegnene et par dager føre selve mensen. Nå hadde jeg hatt disse "tegnene" i flere dager, uten at mensen viste seg.

 

Sa t.o.m nei til sex, for noen dager siden og la meg med bind, fordi jeg følte at mensen kom .

 

Men den gang ei... Fikk kraftig blå kryss på søndag og leverte urinprøve hos legen.......den var positiv også

 

Hurraaaaaaaaaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...