Gå til innhold

Kvalmen har forsvunnet totalt!!?! :-)


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg er 11+2 idag og har sliti mye med drøy kvalme både om morgenen, midt på dagen og spesielt om kvelden og natta. Nå er dette 3 dagen uten kvalme.. nesten så jeg blir litt nervøs - selv om jeg vet den pleier å slippe taket rundt denne tiden. Litt spesielt at den slipper taket på dagen 11+0 (inngangen til uke 12)

men en kan vel ikke klage :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi! Ja, akkurat det samme skjedde med meg. Men jeg var 9+0. Hadde lest dagen før at rundt den tiden kunne kvalmen plutselig være helt borte, og dagen etter våknet jeg opp uten kvalme. Jeg ble også litt forfjamset.... Men jeg har vært litt kvalm innimellom, men jeg klarer å nyte graviditeten nå iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvant nesten på dagen i 11 uke på meg også. Nyter det! Føler endelig at jeg kan begynne å glede meg over svangerskapet, ettter mange kvalme mnd på sofaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så delig for deg! Jeg var heldigvis ikke så ille som deg, men min forsvant i forrige uke.

 

Om en uke og 1 dag er jeg 12 uker! Jippi! Håper alt er i orden med lille i magen. Har jo ingen symtomer, bare litt stikkninger i underlivet når jeg ligger rart, og nyser, og gjør brå bevegelser.

 

leelu, skal vi tippe på når vi føder?

jeg tipper jeg føder 26.nov, det tallet bare falt inn i hodet på meg for en stundt siden, sikkert fordi mormor har bursdag 26.sep. Så jeg tror lille kommer ut 26.11.06

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

hehe - ja det er vanskelig å tippe...

Jeg fikk jo egentlig termin den 25 på UL - men ble bare satt 1 dag frem så da satt jeg termin 27 nov.

jeg håper jo jeg føder før desember- men jeg aner egentlig ikke.

venninna mi føda 8 dager før termin- ei annen 14 dager over... begge var førstegangs..

Men da tipper jeg 29 nov :)

Typa har 29 april :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei leelu23

Første gang jeg så når du har termin. Jeg hadde mens termin 25 nov 2002 og ul termin 27 nov, da jeg fikk første mann! Han kom den 22, skal bli spennende å se om du og får da!

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...