Gå til innhold

Feil kjønn ved UL

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da jeg gikk med min sønn, og var på ul i uke 17, fikk jeg KLAR beskjed om at dette er ei jente!! han viste meg de ytre kjønnsleppene og sa at dette ikke var tvil om at det var ei jente... men han heter marius, og er verdens nydeligste gutt!

(må tilføye at jeg fikk en anelse av at han kunne ta feil utover svangerskapet.. bare visste det var en gutt)

lykke til videre!!

klem!

JA!!!

Da jeg ventet mitt første barn, var vi på Volvat privatklinikk for å ta en ekstra ultralyd. Jeg er veldig nysjerrig av meg, og ville gjerne vite kjønnet. Jeg hadde hele tiden "følt" at det var en gutt. Men jeg trodde kanskje det var fordi jeg mistet pappa`n min fjorten dager før jeg fant ut at jeg var gravid.Hverfall, under ultralyden fortalte legen, som forøvrig ver ekspert på området, at vi skulle få ei jente. Husker bare at det var helt rart... Det var rart å tenke på magen som en jente... Klarte ikke å si " lille jenta mi" til den lille i magen.

Men så en uke før termin måtte jeg til ny undesøkelse for å estimere barnets hode omkrets og størrelsen på mitt bekken ( fordi jeg er bare 153 cm høy). Under undersøkelsen ble legen stille...Jeg spurte om han kunne se kjønnet, bare for å dra i gang en samtale. Ja; det var jo ingen sak å se... her er en testikkel, og der er en...Da hadde vi i nesten fire mnd. prøvd å venne oss til tanken på at det kom ei jente...

Heldigvis hadde jeg ikke kjøpt et eneste plagg som var til jente!!

Jeg klarte ikke å kjøpe rosa ting i butikken.. det var bare helt feil. Og det var jo bra!! For det kom en herlig liten gutt. Tror veldig ofte vi kvinner "vet" eller "føler" hva barnets kjønn blir/er. Men spør nok legen om han kan se kjønnet neste gang oxo...

Stine.

Hjelpe meg, skjedde dette på 3D-ultralyd??

Jeg hadde en viss følelse av at jeg venter en gutt,men både på vanlig ultralyd og på 3D har de vært overbevist om at det er en jente underveis-..

På 3D sjekket han til og med eggstokkene, så jeg var helt overbevist om at han hadde rett..

Nå har jeg shoppet inn MASSE ting til jentebebis, tenk om det er feil???

Angst!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...