Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 36 og har lagt paa meg litt over 10 kg saa langt. Ikke saa ille det synes jeg, skjoent jeg haaper det ikke blir saa mye mer heller, de neste 5 ukene.. Gleder meg veldig til aa faa kroppen min tilbake!

(ikke vann i kroppen saa vidt jeg vet..)

Jeg har måttet slutte å veie meg,det gikk meg til hodet.

Klarte ikke nyte selve graviditeten.

Så jeg passer heller på hvilken mat jeg spiser,er nøye med å få i meg nok grønnsaker og frukt.Godterier er bare helgekos.

Skal jeg tipp så føles det ut som om kroppen er alt fra 10-15 kg tyngre,er 29 uker på vei.Jeg har det iallefall mye bedre nå uten vekten.Den fikk meg bare til å stresse enormt med treningen og salatspising.

Nei lykke til,måtte alle få sunne,sterke barn.

7 kg, er i uke 29. Har vært stabil nå i 2 uker... Håper jeg slipper å gå opp så veldig mye mer, jeg er så liten og har ikke store kroppen å fordele overvekta på. La på meg 9-12 kg forrige svangerskap (gikk litt opp og ned på slutten der) og har belaget meg på at det blir mer nå.

Jeg må være litt flink å tenke at, jeg trenger det ekstra til amming -For sist gikk jeg ned mye i vekt, og var nesten litt puslete en periode. Mer sliten også når man ikke har så mye å gå på...

Det er ikke lett å tenke slik når man føler seg som en plomme, men jeg prøver...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...