Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 rundt 3 mnd og hvorfor?? vurderer å prøve det da vesla her ikke virker mett av mme. Kan spise konstant.Mamma og svigers begynte begge så tidlig,og mener jeg og kan gjøre det.
azamat bagatov Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 jeg beg da min sønn var 3 mnd. ikke noe problem
durdei Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Starta med graut når jenta var 3 mnd og ei veke. Gjekk kjempefint.
azamat bagatov Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 begynn med velling. det har hendt at magene til de små ikke tåler det, og de kan da beg å blø i tarmen.. men det ser du kjapt.. en myk fin overgang er nok det beste )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 blø??kommer det ut i bæsjen da eller?og er det farlig da?
3 prinsesser Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Begynte med velling da jenta var 3 måneder,ordrer fra helsetationen,fordi hun var for lett,er stadig for lett,så nå kallest det sin egen kurv nå er hun 9 måneder.Det gik bra at gi,men jeg ville ikke gitt henne velling ennå,snak med helsestaionen først
azamat bagatov Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 helsesøster sa til meg at tarmene k a n blø, men det er ytterst sjelden, og evt kan man bare slutte å gi det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå