Gå til innhold

HVOR GAMLE ER BARNA/BARNET DERES? OG HVOR LENGE SOVER DE OM MORNINGEN? (når legges de) :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

gutten min er 6 mnd og legger seg i 8-9 tiden som regel. sover til 7-tiden, men våkner en gang om natten/morgenen for å få smokken. uansett når han legger seg så våkner han 7.

Sanrt 7 mnd og legger seg 19.30 og sover til 06.30 pluss/minus 30 min. Noen ganger våkner han til i 5.30 tiden, men da gir jeg smokken og han sovner igjen. Før sov han til 07-08, men det var i "gamle dager" :)

Annonse

gutten min er 3mnd, han legger seg mellom 20:30 - 21:00. han våkner en gang på natten for mat, når varierer veldig, alt fra halv 4 til 6. da får han mat og sover til 8-9 tiden. Noen ganger er natten annerledes, plutselig vil han ikke ha mat om natten eller at han får mat og plutselig sover til 10.. men de fleste netter er like.

Tassen er snart 12 uker, vi legger han ca. 21, vekker han til mat kl. 23 og så sover han til mellom 06-08. Våkner han rundt 06 prøver vi oss med smokken og ofte funker det og vi kan sove litt videre... Fremover skal vi prøve å få han til å legge seg litt og litt tidligere...

Hun er rett over 3 mndr og pleier legge seg ca 20.30 - 20.45 (bortsett fra de siste dagene da har hun ikke sovnet før 22-23) da sover hun til ca 06-07 også får hun mat og sover til ca 09-10....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...