Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snakker nå for min egen del,men regner med at noen av de andre spådamene er enige i dette.

Når dere vil vite noe av oss,kan dere ikke da prøve å ikke komme med så mange spørsmål pr innlegg?Begrunnelsen min er at dette er veldig tidskrevende for meg, og jeg kan fort sitte i over en time å se på et innlegg før jeg begynner å notere.Jeg sitter i en 2-3 timer og skriver ned di forskjellige spørsmålene før jeg skriver svarene her inne.Når dere spør mange spørsmål på et innlegg er det kanskje lettere at dere havner ned på listene pga tidskrevende arbeid.Tror at til mindre spørsmål pr innlegg vil føre til kjappere svar,så kan dere heller spørre på nytt litt senere om dere vil vite mere.

Vi spådamene her inne har også barn,og dette tar mye tid og energi

av oss,men er kanskje også vårt avkoblingssted fra hverdagens mas og kjas.Jeg synes denne siden er kjempefin og holde til på, og jeg håper å kunne få være her lenge,men av og til så virker det så uoverkommelig

å komme gjennom alle.Håper dere leser dette og forstår hva jeg mener.

Klem fra meg

Fortsetter under...

Må nok si meg helt enig med dette. Jeg velger desverre av og til å hoppe over innlegg som inneholder mange spørsmål. De tar utrolig mye tid og energi. Det er ikke helt lett å spå over nett heller.....

Jo ferre spørsmål desto lettere å fokusere.

Kunne ikke sagt det bedre selv Tåfisguri!!

Klemz

Hallo

Heilt enig med dere.Dess ferre spørsmål,dess lettere er det å få bli spådd.Og at det ijje er så altfor mange tema i gangen som dere vil bli spådd i.Blir litt ork å begynne å spå då,tar tid .No må eg stryke fin kle.Har jo snart konfirmant i heimen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...