Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 men det er så vanskelig å slutte. Tror det handler om så mye. I mitt førrige svangerskap greide jeg å slutte. Det var ikke lett men det gikk. I dette svangerskapet har jeg ikke engang greid å trappe ned. Jeg er flau over meg selv når jeg tender en røyk, skammer meg men hjernen min finner så fine unnskyldinger for meg og andre. Og jeg hater å se andre røyke - de er like dumme som meg, men å andre siden rettferdiggjør jeg meg selv litt når jeg ser det. Man er dust som røyker - ja, men vi vet det selv og samvittigheten gjør det vanskeligere. Stå på dere som klart, imponerendes. Dere som ikke klart det - Lykke til!!! Klem fra "snart mor til 2 vidunderlige gutter" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4982907-alle-er-vi-enige-om-at-r%C3%B8yk-er-skit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei på deg! Ja, såklart er vi enige- røyking er noe skit, men det er ikke bare bare å slutte, selv om man er gravid. Jeg gikk halve svangerskapet før jeg klarte å slutte og har fremdeles lyst på røyk, selv om jeg nå har holdt meg røykfri en god stund. Når jeg ser andre som røyker har jeg fortsatt lyst på, men har sagt til meg selv at nei, jeg må klare det en dag til, en dag til røykfri, tar liksom en dag av gangen for å komme gjennom det! Jeg skjønner deg- hvordan du har det- og hadde selv følelsen av skam/ flauhet hver gang jeg tente en røyk og bekymra meg masse for babyen. Puh- det skal ikke være lett, men lykke til så mye!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4982907-alle-er-vi-enige-om-at-r%C3%B8yk-er-skit/#findComment-4987714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå