Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tulla mi blir snart 5 mnd og har minst en mating pr. natt. Regner med det er lenge til hun sover natten igjennom og det er ok. Men når kan man regne med at det blir? Har ikke begynt med fast føde ennå, håper å fullamme til 6 mnd.

Gjør dere da noe spes for å få de til å sove natten igjennom eller vil det bare skje av seg selv etterhvert? Og det først når de begynner med fast føde?

Når sov ditt gull hele natten?

Erfaringer mottas med takk :)

Fortsetter under...

Gutten min sov hele natta fra 3mnd.

Tulla mi har sovet hele natta i 11/2mnd. Hun er 3 mnd nå.

Trikset mitt er mme på kvelden, sønnen min fikk velling fra han var 6mnd da sov han lengre om morran.

Men fast føde hjelper nok mye på søv om natten ja:)

Min første sluttet med nattmåltid da hun var ca 7 mnd. Hadde da to etablerte måltider med fast føde. Våknet kl 0400 på natta, men var tydelig lite interessert i å spise, det var mest kos og lite spising. Så da tok vi ei natt hvor vi vogget istedet for å ta henne opp når hun våknet. Urolig i ei lita stund, men ingen skriking. Våknet vel natta etterpå også, men sovnet nesten med en gang. Og det var det. Deretter sov hun natta gjennom, fra 2000 til 0730.

Nr to sover fra halv ni til seks-åttetiden en gang uten mat. Er straks 5 mnd, og får ett lite grøtmåltid. Så han sover vel over allerede.

Jeg fullammet gutten min til han var 6 mnd og ammet han på natten til han var rundt 8 mnd. Han våknet mangen ganger per natt men det blev litt bedre da jeg sluttet med nattammingen. Da han var 9 1/2 mnd flyttet vi ham in på eget rom og da gikk det kun en liten uke så sov han natten igjennom.:)

Så her hjalp det å komme på eget rom og det at han ikke fikk mat på natten.

Men det varte jo ikke så lenge for nå er han syk og har begynt å våkne flere ganger igjen. Håper vi klarer få ham til å sove igjennom igjen for det var utrolig godt for hele familien.

Varierer veeeldig...!

Datteren vår sov natten gjennom fra tre måneder...

De to guttene har vært veldig tullete om natten...

Sistemann er snart året, og er sikkert våken 4-5 ganger hver natt... Gjeeeeesp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...