Gå til innhold

3D i morgen:)) Hjelper cola e.l. dersom den lille sover??

Anbefalte innlegg

Hei

Skal på 3D på Nøtterøy i morgen. Gleder oss:) Vil nå helst få med oss den lille våken. Kjedelig om han bare vil sove med ryggen til..hehe. Funker det med cola o.l. rett før man går inn? Noen som har noen tips? Gutten sparker og er superlivelig masse hver dag, men kan vedde på at han skal sove det kvarteret vi er der:)

Fortsetter under...

13+2??? Er nå anbefalt mellom uke 22-28 da:) Før det ser de ikke så ..ja ..menneskelige ut:) Etter uke 23-24 har de fått litt mer fett på kroppen og huden er ikke så gjennomsiktig. Sa nå hun damen i tlf. da jeg ringte. På Majorstua tror jeg ikke de tar før uke 26. Men du kan jo bare ta flere ul senere og da:)

Gikk så bra så, skjønt se rett i "kameraet" ville han ikke..hehe. Og henda skulle hele tiden være rundt ansiktet-i munn-i nesa-i øret..

Tenkte å legge ut bilder under nicket mitt i morgen., Er så sliten nå så orker ikke krangle med scanner'n:)

Annonse

Ja, du har rett. Er vel ikke 3D-ultralyd jeg skal ta kanskje, men vanlig 2D... Er mest en sjekk bare for å se at alt er i orden og som det skal være. Men kunne godt tenke meg å ta en 3D-ultralyd senere, bildene ser jo bare helt fascinerende ut!!

2d koster 500 der. 150,- ekstra for 3D så da kan du jo likegreit ta med det da:) Kan jo heller ta en til senere.

Jeg ville vel ikke anbefalt så sent som uke 30. Da er de så store og det er tranggt om plassen. Da vil det være mer ben og armer forran ansiktet og vaskeligere å få tatt bra bilder. (se legen..) Man får da og med mindre på bilde.

Prisen på 3D er da altså 650,- Fikk med mange bilder (var vel en 8-10stk.) og dvd av hele undersøkelsen. Vi var der inne ca. 20 min.

Sett på filmen sammen nå, kjemepkoselig altså:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...