Gå til innhold

Desember: Hvor blir latteren av?

*jaja*

Anbefalte innlegg

Nå er hun snart 5 mnd og den trillende latteren lar vente på seg. Hun har kommet med noe smålatter-greier men det er ikke ofte og det er ikke mye. Har gledet meg til den trillende latteren lenge nå.. Når kommer den? Mamma er vel ikke artig nok.. sukk.

Hvordan er det med deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme greia her og snuppa er 5 mnd og 8 dager. Det er ikke mye trillende latter her eller, men hun er jo fryktelig blid hele tiden, vi får vel innse at det er godt vi ikke satset på en karriere innen stand up kanskje, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, er det flere...

...var redd det var bare mi tuppe jeg.

Hun kan jo le sån; hehehehe

Men det er ikke altid lett å lokke den frem.

Og sånn hærlig trillende latter, nei det har jeg ikke hørt heller.

Og tuppa mi er straks 5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par dager før tulla mi ble 5 mnd klarte pappa'å få henne til å le skikkelig (trillende latter). Det klarte han 3 ganger på samme dag. Etter det har han ikke klart det. Jeg har aldri klart å få henne til å le sånn. MEN hun smiler fryktelig mye da :-D Gleder meg skikkelig til å kan le sånn ordentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av jenter, det kommer =)

De siste ukene har gutten min begynt å le mere og mere, men før det gikk det dager mellom hver gang vi fikk latter ut av ham. Vi må fortsatt lokke det ut av ham, men når får vi ham til å le på inn og ut pust, mange ganger om dagen.

Jeg gråt først gangen godlattern dukket opp. Deiligste lyden i verden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poden her har derimot hikstet av latter ei god stund nå! men i begynnelsen var det nesten alltid bare av pappa-- så mamma er nok kjedeligere her også--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ler han mye, men den er ikke trillende, den er hes og rå. Han elsker at storesøsteren tøyser med han og da ler han skikkelig.

Kan ikke huske om storesøsteren hadde sånn trillende heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Idag fliret hun skikkelig :) gleder meg til enda mer latter :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latteren til lillegutt fikk vi høre første gang da han var ca 3 mnd, da lo han til farmora si. Nå ler han nesten hver dag. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok etterhvert, skal du se. Min begynte med ordentlig latter ved 3 mnds-alderen. kan ligge for seg selv og le masse. Den siste uken har han begynt å utforske stemmen sin no'e ordentlig. Ligger der og skriker (glad-skrik) og ser man bort på ham, så begynner han å le. Gøy med de små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...