Gå til innhold

så sinnsykt tøft

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke glad i å legge på meg...hater det. Og jeg merker det veldig nå, spesiell de siste dagene. Jeg har fått veldig mage, gått opp i vekt og jeg vil bare skrike!

Enkelte dager vil jeg bare slutte å spise...sulte meg rett og slett, selv om jeg vet at det er fryktelig tullete. Jeg bare føler meg ikke gravid..bare tjukk.. Man skal jo synes dette er så flott, men jeg gleder meg til det er overstått og jeg kan trene igjen...føler at alle synes jeg er så tykk, og jeg gruer meg hver gang jeg skal på vekta, samtidig som jeg gjerne skulle veid meg hver dag for å ha litt kontroll...

Argh...! Frustrert...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4981834-s%C3%A5-sinnsykt-t%C3%B8ft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver, synes det er pyton å registrere at vekta går oppover og oppover. Men jeg pleier å minne meg på det som er positivt, slik at jeg ikke lar det ødelegge humøret.

Du må huske på at:

– du har to småtasser i magen (?) og kroppen din gjør en fantastisk innsats hver dag uten at du vet brøkdelen av det en gang!

– du vil ha perioder hvor fosterene vokser mye og trenger mye næring = du spiser mer, men det er viktig og riktig at du gjør det

– graviditeten bare er en periode på ni måneder i livet ditt – du må ta deg tid til å nyte det

– du er så heldig som skal bli mamma og de i magen er også heldige fordi du er mammaen deres

– du er mye flottere enn du tror!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...